۱۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۴:۳۲

صابری:

اردبیل با توسعه بخش کشاورزی قادر به تحقق تولید ملی می شود

اردبیل با توسعه بخش کشاورزی قادر به تحقق تولید ملی می شود

اردبیل - خبرگزاری مهر: استاندار اردبیل گفت: اردبیل با توجه و توسعه بخش کشاورزی می تواند در تحقق شعار تولید ملی حمایت کار و سرمایه مثمر ثمر واقع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین صابری ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال، آمایش صنعت و معدن و کشاورزی استان عنوان کرد: استان اردبیل به لحاظ برخورداری از ظرفیتهای مختلف کشاورزی با تقویت این بخش توسط کارشناسان و تحصیل کرده ها می تواند به پیشرفتهای بیشتری دست یابد.

وی با بیان اینکه ابزارهای لازم برای تحقق شعار سال جاری  وجود دارد، افزود: با توجه به نامگذاری چند سال اخیر و امسال رسالت و وظیفه سنگینی برعهده همه ماست و باید با وقوف به این رسالت در تحقق اهداف این نامگذاری ها تلاش کرد.

استاندار اردبیل از وجود بیش از سه هزار و 700 فارغ التحصیل رشته کشاورزی در استان خبر داد و تصریح کرد: نیروی انسانی لازم برای توسعه کشاورزی وجود دارد و می توان با برنامه ریزی مناسب این بخش را در استان تقویت و توسعه داد.

صابری توسعه بخش کشاورزی را در توسعه سایر بخشها از جمله صنایع تبدیلی و بخش خدمات مؤثر دانست و به برنامه ریزی در این خصوص و توجه ویژه به این بخش در استان اردبیل تأکید کرد.

وی همچینن به پرداخت باقیمانده تسهیلات کسب و کارهای خانگی از سوی بانک های عامل تأکید کرد و خواستار پرداخت این تسهیلات تا پایان فروردین ماه شد.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به تحقق اشتغال تعهد شده دستگاههای اجرایی استان در سال گذشته اشاره کرد و بر ضرورت بازنگری و هماهنگی این دستگاه ها برای افزایش تعهد اشتغال برای سال جاری با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد.

کد خبر 1569466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha